• وبلاگ : وبلاگ موسسه رستگان www.mrastegan.ir
  • يادداشت : عادت به خودارضايي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دانشجو 
    بايد چطوري به خانوادم بگم كه ميخوام ازدواج كنم؟من 18سالمه و درس ميخونم وكار ودرامدي ندارم با اين حال چطور ازدواج كنم؟
    پاسخ

    با سلام براي اطلاع به خانواده از طريق واسطه استفاده كن البته در حال حاضر شايد ازدواج براي شما كمي زود باشه و مطلب منو درباره ازدواج دانشجويي بخون شايد بتونه بهت كمك كنه براي اينكه راهكاري كه اوجا هست براي دانشجوها خوبه و خوب چاره اي نيست وقتي بزرگترها خيلي جوونها رو درك نمي كنند بايد جوانهاي امروزي با يك زرنگي و كياست خاصي زندگي و غرايز شون رو مديريت كنند و خودشون رو نجات بدند. شما كتاب هاي اخلاقي زياد بخونيد و از فضاهاي معنوي به خصوص مجالس امام حسين استفاده كنيد ارتباط و عشق ائمه خيلي در اين زمينه مي تونه بهتون كمك كنه.
    + مهدي 
    من تا حالا چندين بار ترك كردم اما باذم سراغش رفتم/لطفا راهنماييم كنيد.
    پاسخ

    مهدي جان سلام اولا سعي كن به تدريج تركش كني€ يعني اول به هفته اي يك بار برسونيش و بعد دو هفته يك بار و ماهي يك بار و كم كم تركش كني چون شايد يك باره نشه و فشار زيادي به شما وارد كنه. و ثانيا بايد سعي كني ازدواج كني من يك مطلب در مورد ازدواج دانشجويي دارم كه بخونش و از اين راهكار استفاده كن تا از شرش به كلي خلاص بشي انشاالله با كمك خدا و ائمه معصومين ع بتوني موفق باشي.
    + دانشجو 
    گاهي وقتها حالت شهواني كه شبيه خود ارضايي است در اثر فكر كردن به همسرم و روابطي كه با هم داريم در من ايجاد مي گرد د آيا آن نيز حكم خود ارضايي را دارد؟
    پاسخ

    با سلامآري اگر فكر كردن باعث ارگاسم و رسيدن به اوج لذت جنسي شود، خودارضايي محسوب مي شود. معيار خودارضايي و استمنا خروج مني بدون آميزش با همسر و از راه هاي غير شرعي است.
    + جواد 
    ازدواج براي دوري از گناه خوب است يا بد
    پاسخ

    ازدواج صرفا براي دوري از گناه نيست، ولي به طور قطع يكي از انگيزه هاي ديني ازدواج حفظ نفس و خودسازي و تقويت ايمان و ترك گناه است. در روايت هست كه انسان با ازدواج قسمتي از دين خود را حفظ مي كند.
    + جواد 
    يا نامزدي كردن