• وبلاگ : وبلاگ موسسه رستگان www.mrastegan.ir
  • يادداشت : سوال و پاسخ كوتاه
  • نظرات : 3 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ستاره 
    با عرض سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون
    من 22 سال سن دارم و در سن ازدواج هستم. پسر عموي من از جمله خواستگار هاي من از 2 سال پيش بوده و هست و خيلي ها اينکار رو خوب مي دانند چون ميگويند من و پسر عمويم آدم هاي خوبي هستيم به همين دليل بهتر است با هم زندگي کنيم چون معلوم اگر با غريبه ازدواج کني چه پيش مي آيد.
    من هم پسر عمويم و خانواده اش را کامل مي شناسم و شناخت کاملي از او دارم، پسر خوبي است، عاقل و سر به راه، پاک، با خدا، کار هم مي کند ،با حيا و مي گويو که من را هم دوست دارد اما کسي تا حالا خبر نداشته خلاصه همه جوره خوب است و من قبولش دارم اما مشکل من با ازدواج با او اين است که من از خانواده اش زياد خوشم نمي آيد، عمو و زن عموي من آدم هاي بدي نيستند اما بعضي کارها و حرف هايشان در عموم صحيح نيست و با کمي کنايه و تيکه حرف مي زنند، و ديگران را مي رنجانند.
    اين رفتار در پسر آنها نيست و من نديده ام. همه از رفتار خوب پسر عمويم تعريف مي کنند. اما از آنجايي که من کمي حساس و زود رنج هستم و پسر عمويم بسيار آرام و صبور است و همه مي گويند که او جزء افراد مطيع همسر مي شود به همين دليل پدرم مي گويد چون او جزء تنها افراديست که مي تواند تو را تحمل کند و با تو بسازد پس بهتر است با او ازدواج کني پسر سالم و عاقلي است.
    حالا من نمي دانم چکار کنم! بسيار دو دل هستم
    مشکل بزرگ من با او، خانواده اوست
    پسر عمويم تقريبا 4 سالي مي شود که تنها سلام را از او مي شنوم و خيلي اوقات هم براي سلام کردن هم نگاه به من نمي کند که اين مرا آزار مي دهد، کمي معاشرت او پايين است مخصوصا با من که خجالت هم مي کشد. ممنون مي شوم مرا در تصميم گيري ياري کنيد
    آيا استخاره در اين مورد مي تواند به من کمک کند که جوابم به او مثبت باشد يا خير
    پاسخ

    خواهر گرامي. استخاره براي ازدواج هنگامي مفيد است كه شما براي تصميم گيري كاملا در شك باشيد و در صورتي كه فقط چند درصد شك داريد و هفتاد درصد ايشان را خوب مي دانيد توصيه مي شود سخت گيري نكنيد و با توكل به خدا زندگي خود را شروع نماييد. انشاالله خداوند كمك مي كند و آن مقدار كه شك داريد هم اصلاح مي شود. البته براي شما لازم است كه با سياست خاصي با والدين ايشان برخورد كنيد تا طرفدار و دوست دار شما باشند و باعث آزار نشوند. موفق باشيد.
    + مهشيد 
    حاج آقا خيلي اتفاقي به وبلاگ شما برخوردم. خدا شما را نگه دارد.
    من 4سال است ازدواج کرده ام اما از روابط جنسي ام با همسرم راضي نيستم. همسرم سرد مزاج است و اين را نمي پذيرد. آنقدر با محبت و انسان است که نمي توانم براي ارضاي نيازهاي جنسي ام به او فشار بياورم اما حقيقتا آزار مي بينم. همسرم را دوست دارم. زندگي ام را دوست دارم و حقيقتا خوشبختم اما جوانم، زيبا هستم، پرشورم و نياز جنسي سرکوب شده دارم. شکر خدا هيچ وقت آلوده نشده ام اما مطمئن نيستم بتوانم همين طور ادامه دهم. من در اين شرايط چه کار بايد بکنم؟ اين خيلي بي انصافي است که مرد حق متعه دارد و زن نه. پس تکليف زني مثل من چه مي شود؟
    لطفا نگوييد تقوا پيشه کن و با توکل به خدا نيروي جنسي را مهار کن. نشدني است. نگوييد طلاق بگير يا به پزشک مراجعه کن. اين هم نشدني است. لطفا به درد من که درد خيلي از زن هاست برسيد.
    پاسخ

    با سلام. خواهر گرامي. اين موضوع تا حدي آموزشي است. البته ريشه هاي زيستي هم ممكن است داشته باشد. لازم است حساسيت موضوع را با ايشان مطرح كنيد و ايشان ضرورت آموزش و تقويت احساس خود در اين زمينه را درك كند. براي سوالات بعدي در اين زمينه در قسمت پيوند هاي روزانه نوشته سوال خود را درج كنيد. در آن فرم درج كنيد تا پاسخ محرمانه براي شما ارسال شود. موفق باشيد.