• وبلاگ : وبلاگ موسسه رستگان www.mrastegan.ir
  • يادداشت : عرفان حلقه-كيهاني
  • نظرات : 2 خصوصي ، 21 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حامد 

    بازم سلام.

    ببخشيد که يکجا مطالبم را نميارم

    درمورد ولايت فقيه هم دوتا نکته را عرض ميکنم.

    اول اينکه شما که تابع "محض"ولي فقيه هستيد از اقايان امجد وجوادي املي که استادتر وعارفتر نيستيد.دوما اينکه اين معنيش اينه که حتي اگه ولي فقيه بشه خود شيطان ازش اطاعت ميکنيد!.حواستان به اين توالي "افسد"باشد.سوما بنده شخصا تابع محض "علي "بودن را به تابع محض ولي فقيه بودن ترجيح ميدهم چون علي تکليف حاکم را خوب روشن کرده ولي شما به علي بزرگترين جفاها را رواداشتيد.چون از اين طرف ميگيد مولي علي ولي از اون طرف از پشت بهش تيغ ميزنيد.چهارما يادتان باشد که شما داريد ازشغلتان ومنسب وموقعيتتان دفاع ميکنيد.البته اسمش را دفاع نميشه گذاشت.اين يه تعصب خامه بدون هيچ دليل ومنطقي!

    بازم به خاطر اين بي پرده سخن گفتنم نهايت عذرخواهي را دارم.

    پاسخ

    سلام. علي گفتن و اعتقاد به علي ع بدون اعتقاد كامل به خط ولايت كه در زمان غيبت به دست مجتهد جامع شرايط و ولي فقيه است؛ چيزي جز فريب شيطان نيست. ولايت يك خط بيشتر نيست كه از خداي متعال شروع شده و با انبيا و اولياي معصوم ادامه يافته و در زمان غيبت به ولي فقيه رسيده است. اعتقاد به ولايت مستلزم چنين اعتقاد كاملي است و بدون ولايت هم كسي نه به عرفان مي رسد و نه به كمال و انسانيت راهي دارد. توحيد و ولايت دو يادگاري است كه پيامبر براي امت گذاشت و به آن در حديق ثقلين سفارش كرد. اني تارك فيكم الثقلين كتاب الله و عترتي. كه از هم جدا شدني هم نيستند. والسلام.